dimarts, 23 de desembre del 2014

RECITAL DE POESIAS DE BÉCQUER. 2ºESO, 19.12.2014.



Antes de irnos de vacaciones y como colofón del trimestre, nos reunimos todo 2º ESO para disfrutar de un recital de poesía.

Los dos grupos de seguimiento invitamos al de ampliación a compartir el trabajo que habíamos hecho. Cada uno había escogido una rima, se la había aprendido de memoria, había ensayado la dicción y el ritmo y, finalmente, había buscado una imagen.

Fueron recitando mientras se proyectaban las imágenes en la pantalla. No aplaudimos hasta el final ya que se trataba de un recital coral.

La sintonía entre todos, el reconocimiento del trabajo hecho…  creó un ambiente mágico donde fluyeron los sentimientos que expresó Bécquer en sus rimas y con los que la juventud de hoy todavía sintoniza.

Ana Adán y Alícia Palau. Profesoras de lengua















EL PÚBLIC OPINA:
Va estar molt bé que ens convidessin. Jo vaig gaudir molt perquè era una activitat molt especial. Ami m'agrada molt aquest autor. (Selena, 2nA)
Va estar interessant com cadascun recitava poesies amb un sentiment diferent. Alguns van repetir el poema, però no la forma de llegir-lo. Les imatges van donar el toc final al recital, perquè descrivien a la perfecció cada poema. (Àlex, 2nB )
Es va crear un bon ambient, tothom seguia les poesies i era entretingut perquè no sabies qui anava a recitar la següent poesia. Em van semblar molt boniques les poesies de G.A.Bécquer. (Gemma, 2nA)
Els companys van estar bastant bé, perquè s'expressaven amb claredat i es notava que s'ho sabien, perquè no es van equivocar. A més, les imatges que visualitzàvem eren molt boniques i transmetien sentiments. Va ser molt bonic escoltar poemes d'aquest poeta a través de la seva veu. (Inés, 2nA)
Em van impressionar molt els sentiments que es van crear mentre recitaven les poesies. Es va crear un ambient molt càlid. Em vaig emocionar molt amb una màquina anomenada "cor". Es va notar que s'havien esforçat molt i fins i tot les professores ho van fer. A mi tot aquest ambient d'amistat i amor em va encantar. (Ali, 2nB)
El que més em va agradar va ser l'ambient que es va crear a la classe. Estàvem tots com en família, molt tranquils.(Helena, 2nA)
A mi m'agradaria poder-ho fer més vegades amb diferents poetes. (Sara, 2nB)